Конкурс на визначення опорного закладу освіти Калинівської міської територіальної громади
Оголошення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Калинівської міської територіальної громади
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти, затвердженого рішенням 09 сесії 8 скликання Калинівської міської ради від 14.07.2021 року № 1650 «Про Порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Калинівської міської територіальної громади».
Конкурс проводиться у три етапи протягом 10 робочих днів з 19 липня 2021 року по 30 липня 2021 року:
- І етап – оголошення конкурсу;
- ІІ етап – подання упродовж 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі;
- ІІІ етап – визначення переможців конкурсу.
До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Калинівської міської територіальної громади, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти» та вимогам Положення про опорний заклад освіти Калинівської міської територіальної громади, затвердженого рішенням 09 сесії 8 скликання Калинівської міської ради від 14.07.2021 року № 1650 «Про Порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Калинівської міської територіальної громади». Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.
Для участі у Конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи:
1) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та його філій;
2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
- відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих) планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- організація допрофільної підготовки і профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).
Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією із визначення опорного закладу освіти (далі – Комісія).
Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів, мінімальна кількість балів – 0 балів). Кінцевим результатом оцінювання за кожним критерієм є середній бал, отриманий від членів комісії. Переможцем конкурсу, на визначення опорного закладу освіти Калинівської міської територіальної громади, стає заклад, який набирає максимальну кількість балів. У разі наявності одного закладу-кандидата, який відповідає умовам конкурсу, подав всі документи, набрав необхідну кількість балів та за наявності позитивного висновку конкурсної комісії, такий заклад може бути визнаним переможцем конкурсу.
Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів за кожним критерієм (Таблиця 1).
№ |
Назви критеріїв |
Оцінювання за критеріями |
|
5 балів |
10 балів |
||
1 |
Кількість філій опорного закладу освіти |
Одна |
Дві і більше |
2 |
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) |
150-200 осіб |
Більше 200 осіб |
3 |
Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі) |
Один |
Два і більше |
4 |
Середня наповнюваність класів |
До 20 осіб |
20 і більше |
5 |
Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором |
1-4 |
Понад 4 |
6 |
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів |
Один |
Два і більше |
7 |
Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів |
До 40% |
40% і більше |
8 |
Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу |
До 50% |
50% і більше |
9 |
Якісний склад педагогів (категорія, педагогічне звання та нагороди) |
До 50% |
50% і більше |
10 |
Використання проєктної потужності закладу |
30-50% |
Більше 50% |
11 |
Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу |
20-50 учнів |
Понад 50 учнів |
12 |
Організація інклюзивної освіти |
Організовано |
Організовано, створено ресурсні кімнати |
13 |
Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти |
Наявність пандуса |
Наявність пандуса, пристосування туалетів тощо |
14 |
Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та інших |
Наявні, але не паспортизовані |
Паспортизовані |
15 |
Наявність актового залу |
У пристосованому приміщенні |
Так |
16 |
Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою |
До 30% |
Понад 30% |
17 |
Енергозберігаюче середовище |
Втілено окремі елементи |
Заклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%) |
18 |
Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом |
Швидкість до 30 Мбіт/с |
Швидкість 30-100 Мбіт/с |
19 |
Інвестиції у спортивні споруди |
Здійснювалися для часткового оновлення |
Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію |
20 |
Наявність спортивного залу |
У пристосованому приміщенні |
Так |
21 |
Використання інвестиційних технологій в освітньому процесі |
Використовуються елементи технологій |
Використовуються 3 і більше технологій |
22 |
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше) |
Відсутні одна або кілька складових |
Так |
23 |
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води |
Тільки холодна проточна вода |
Так |
24 |
Термін проведення останнього капітального ремонту |
Змістовний |
Змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу |
25 |
Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти |